En dan gaat het toch bijna gebeuren... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Madelon Claeijs - WaarBenJij.nu En dan gaat het toch bijna gebeuren... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Madelon Claeijs - WaarBenJij.nu

En dan gaat het toch bijna gebeuren...

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

11 Januari 2015 | Nederland, Leiden

Lieve allemaal,

Allereerst onwijs leuk dat je mijn reisblog gaat volgen! Het gaat dan toch écht bijna beginnen, aanstaande week vlieg ik voor 4, 5 of misschien zelfs wel 6 (?) maanden naar Zuid-Oost Azië. Na een toffe afscheidsborrel (bedankt daarvoor!), lunches, dinertjes en ontbijtjes de afgelopen week zal ik donderdag vanuit Schiphol om 13.20 vliegen uit ons koude kikkerlandje naar Bangkok. Daar heb ik alvast een hostel geboekt dichtbij Khao San Road, de backpackersspot in Bangkok. Als ik de recensies van het hostel mag geloven "the best place to meet new people with a magnificent host". Aangezien ik waarschijnlijk na een reis van zo'n 12 uur (of langer) vast wel toe ben aan wat sociale interactie leek me dit een prima plek om mijn avontuur te beginnen.
De vraag die me de afgelopen dagen vaak gesteld is, is "Heb je er zin in?". En ja dat heb ik zeker, maar ondertussen moet ik stiekem wel toegeven dat ik het onwijs spannend vind! Waarschijnlijk zullen die kriebels me de aankomende dagen nog wel achtervolgen, maar dat hoort er ook wel een beetje bij denk ik. Morgen ga ik verhuizen en zal ik nog een aantal dagen naar het o zo rustige Zeeland gaan, voordat alle hectiek begint!

Afsluitend wil ik iedereen heel veel sterkte wensen met de winterse temperaturen hier. Iets wat ik beslist niet zal missen als ik in mijn bikini op het strand lig, drinkend uit m'n kokosnoot. Ik zal af en toe een zonnige foto voor jullie posten, zodat jullie even weg kunnen dromen!

Heel veel liefs,
Madelon en tot de volgende blog!





  • 12 Januari 2015 - 11:44

    Claudia:

    Lieve Madelon,

    Geniet er van! Het is je gegund ;)
    Maak er een onvergetelijke reis van!

    Liefs xxx

  • 12 Januari 2015 - 17:36

    Sanne Hietbrink:

    Zo spannend!

  • 18 Januari 2015 - 15:47

    Fransijn:

    Hai Madelon,

    Je reis is begonnen. Best spannend, om in je ééntje, zoiets te ondernemen. Maar ja, je hebt er naar uitgezien en je bent stoer genoeg om het beste uit deze reis te halen.

    Wens je heel veel plezier en een onvergetelijke ervaring.

    Groeten, Fransijn
Madelon

Reisverslagen van mijn reis door Zuid-Oost Azië

Actief sinds 22 Dec. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 6721

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 30 November -0001

Mijn reis door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: